Wszywka alkoholowa Starachowice

Choroba alkoholowa to jedno z wyjątkowo niebezpiecznych i zwodniczych schorzeń. Walka z nią jest trudna, wymaga ogromnej samokontroli, siły woli i umiejętności opierania się pokusom. Trwa też do końca życia. Co zrobić, jeśli zmagasz się z tym problemem i czujesz, że potrzebujesz wsparcia, aby wytrwać w trzeźwości? Warto rozważyć rozwiązanie, którym jest tak zwana wszywka alkoholowa.

Zachować siłę w walce z chorobą alkoholową

Na czym polega ta forma zwalczania alkoholizmu? Pacjent poddawany jest zabiegowi chirurgicznemu, w trakcie którego pod jego skórą zostaje umieszczona specjalna tabletka. Najczęściej wybieranym miejscem jest obszar pod łopatką lub na pośladku. Specyfik uniemożliwia rozkład alkoholu w organizmie, co przekłada się na dyskomfort i szereg uciążliwych dolegliwości. Osoba, która posiada wszywkę alkoholową, po spożyciu trunku odczuwa między innymi: bóle głowy, nudności, kołatanie serca oraz problemy z nabraniem tchu. Występują one niemal natychmiastowo i mogą utrzymywać się nawet przez dziesięć godzin po napiciu się alkoholu! Pojawienie się tych nieprzyjemnych objawów jest kluczowe do zbudowania u chorego awersji do napojów wysokoprocentowych. Świadomość każdorazowego radzenia sobie z czymś tak nieprzyjemnym skutkuje gotowością do rezygnacji z przyjmowania alkoholu. Wszywka działa średnio przez dziesięć do dwunastu miesięcy. Po upływie tego czasu, o ile zajdzie taka konieczność, może zostać umieszczona w ciele pacjenta ponownie.

Zdrowie przede wszystkim

Jeśli interesuje Cię rozwiązanie, którym jest wszywka alkoholowa, Starachowice są miastem, w którym znajdziesz rozwiązanie swoich problemów. W ramach propozycji mojego gabinetu otrzymasz kompleksową i fachową pomoc, w pełni dostosowaną do Twoich potrzeb. Wszywkę dostosuję do masy ciała tak, by posiadała jak największą skuteczność. Sam zabieg jej implantacji jest nieskomplikowany i przebiega szybko i sprawnie. Pamiętaj jednak, że tak, jak większość procedur medycznych, posiada on określone przeciwwskazania. Zrezygnuj z niego, gdy posiadasz nadwrażliwość na disulfiram lub cierpisz na takie schorzenia, jak między innymi:

• nadciśnienie tętnicze
  • niewydolność serca i niewydolność krążeniowa
  • zaburzenia psychiczne

Warto wtedy rozważyć inne formy terapii. Każdego z moich pacjentów traktuję w pełni indywidualnie. Naszą współpracę rozpoczniemy od konsultacji i zebrania obszernego wywiadu, który pozwoli na zdobycie informacji potrzebnych do zadecydowania o odpowiednich metodach leczenia. Służę odpowiedzią na wszelkie Twoje pytania. Zapraszam do kontaktu.

Roman Sławek - ZnanyLekarz.pl